Moterys dovanas perka dukart dažniau nei vyrai, tačiau vyrai joms išleidžia 35 procentais daugiau pinigų. Ką jie perka? 2018 m. populiariausia dovana buvo rankinė, o daugiau nei 47 procentus dovanų sudarė drabužiai, batai ir aksesuarai. Šias ir kitas dovanų tendencijas pranešė GiftNow – skaitmeninė dovanų platforma, kurią plačiai naudoja didieji mažmeninės prekybos atstovai, įskaitant: Athleta, Banana Republic, Bergdorf Goodman, Coach, Kate Spade, Michael KORS, Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue and Target, bei daug kitų. Duomenys buvo renkami 2018 m. pirmuosius 10 mėnesių, juos rinko GiftNow – Loop Comerce, Synchrony Solution teikiama platforma. Išskiriamos 10 pagrindinių dovanų:
1.Moteriška rankinė
2.Moteriška piniginė
3.Ant rankos segami laikrodžiai
4.Moteriški sportiniai drabužiai
5.Vyriški marškinėliai
6.Moteriškos suknelės
7.Vyriški džemperiai
8.Moteriški kvepalai
9.Moteriški paltai ir švarkeliai
10.Kūdikiams skirti gultukai
Be to, papildomai duomenys nurodė, kad „paskutinės minutės“ pirkėjai dvigubai dažniau dovanas perka mobiliaisiais telefonais.